Koalīciju varētu paplašināt ar 'Reģionu apvienību', bet jaunajā valdībā premjeres pienākumus "kritiskā situācijā" esot gatava uzņemties 12. Saeimas deputāte un partijas "Vienotība" līderes Solvita Āboltiņa, TV3 raidījumam "Nekā Personīga" atzinusi pati deputāte.
Viņa skaidrojusi, ka Sudrabas partijā vairs neesot komandas. Tāpat nepieciešams mainīt situācija, jo "Vienotība" šobrīd nenosakot politisko dienaskārtību. "Esmu gatava uzņemties premjeres pienākumus kritiskā situācijā," sacījusi Saeimas deputāte. Tāpat viņa paudusi viedokli, ka nepiekrīt pašreizējās Ministru prezidentes Laimodas Straujumas (V) paustajam apgalvojumam, ka vienīgā "airBaltic" iespēja ir iegādāties "Sukhoi" lidmašīnas.
Āboltiņa piekritusi, ka līdz ar gāzes tirgus liberalizācijas atlikšanu un vilcināšanos "airBaltic" investora un bēgļu jautājumā Straujumas Ministru kabineta darba stils atstājot tādu kā ierēdņu valdības iespaidu. "Katrā ziņā, es ne vienu reizi vien esmu teikusi,ka es gribētu redzēt aktīvāku valdības rīcību. Izlēmīgāku un aktīvāku valdības rīcību. To būtisko jautājumu risināšanā - gan tās ir skolotāju algas, gan tā ir veselības reforma. Pats fakts, ka viens streiks ir novērsts, viens šobrīd notiek, nav skaidrs, vai to varēja novērst," raidījumam savu nostāju skaidrojusi Āboltiņa.
Deputāte skaidrojusi, ka pēc Parīzes notikumiem jau esošiem apdraudējumiem nākuši klāt jauni no starptautiskā terorisma. Tādējādi valdībai jābūt stabilai un pārliecinātai par tās rīcībspēju, lai spētu nodrošināt ārējo apdraudējumu. Āboltiņa vēl sacījusi, ka viņai neesot pilnībā skaidra atbilde, kāpēc pirms divām nedēļām valdībai naktī obligāti bija jāpieņem lēmums saistībā ar "airBaltic" investora piesaisti. Vienlaikus deputāte apgalvojusi, ka patlaban "svarīgāk par vainīgā meklēšanu ir svarīgi, kā mēs ejam uz priekšu ar "airBaltic" un kā mēs varam novērst to, lai Latvijā nebūtu "Sukhoi" lidmašīnas".
Viņa skaidrojusi, ka nepiekrītu premjerei par to, ka nepastāv veids, kā nepirkt "Sukhoi" lidmašīnas.
"Manuprāt, var būt tāds juridisks mehānisms, ka parlaments var uzdod valdībai, un valdība to nodot tālāk "airBaltic" vai valsts sekretāram neslēgt šādus līgumus un novērst šādas sekas," iespējas klāstījusi Āboltiņa. Viņa sarunā ar raidījumu minējusi, ka bez bijušā satiksmes ministra Anrija Matīsa turot aizdomās vēl kādu citu saistībā ar situāciju ar "airBaltic", tacū no plašākiem komentāriem deputāte atturējās.