Reklāmas kampaņa, kurā Rīgas mērs Nils Ušakovs (S) aicina iedzīvotājus aktīvi izmantot sociālos tīklus saziņai ar pašvaldību, Rīgas domei izmaksājusi 74 775 eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), informē Rīgas domē.
Reklāmas izvietošana radiostacijās "Super FM", "Eiropas hitu radio", "Krievijas hitu radio" izmaksājusi 17 987 eiro, "Radio SWH" un "Radio SWH+" - 12 093 eiro, Latvijas Radio 2 un Latvijas Radio 4 - 6358 eiro, "Radio Skonto" - 9677 eiro un "Mix FM" - 3500 eiro.
Savukārt reklāmas izvietošana televīzijas kanālā LTV1 izmaksāja 12 265 eiro, bet Pirmajā Baltijas kanālā - 12 160 eiro.
Kampaņa norisinājās no 10. līdz 20. decembrim. Tās mērķi bija aicināt iedzīvotājus izmantot efektīvākas, ātrākas komunikācijas iespējas ar pašvaldības pārstāvjiem, izmantojot sociālos tīklus, norāda domē.
Kā ziņots, Rīgas pašvaldība komunikācijas uzlabošanai ar sabiedrību nākamgad plāno tērēt 677 747 eiro.
Pašvaldība 2016.gadā plāno izveidot četras jaunas amata vietas domes Sabiedrisko attiecību nodaļā, kā arī veidot integrētu pašvaldības portālu operatīvas komunikācijas nodrošināšanai sociālajos tīklos un palielināt informācijas apjomu iknedēļas informatīvajā lapā un portālā "Riga.lv".
Plānots, ka četri jaunie darbinieki nodrošinās Sabiedrisko attiecību nodaļas komunikāciju sociālajos tīklos. Katram no viņiem plānots maksāt mēnešalgu 1345 eiro apmērā pirms nodokļu nomaksas. Savukārt integrēta pašvaldības portāla izveidei nākamgad plānots atvēlēt 200 000 eiro.
Nodibinājuma "Riga.lv" darbības nodrošināšanai, tostarp informācijas apjoma palielināšanai iknedēļas informatīvajā lapā un portālā, nākamgad plānots atvēlēt kopumā 397 980 eiro.