Viņš agrā ceturtdienas rītā uz Brīvības ielas Valmierā piefiksējis, kā pats raksta, "jocīgas lietas": ''Vērojot, kā tas [sniega tīrīšana] notiek, smējos kutināts. Brauc ''šķūris'' –, pirmkārt, lāpstu nolaida tikai būdams jau šī ceļa posma vidu, otrkārt, lāpstu nolaida tik zemu, ka knapi aizķer ceļa virskārtu un šķūrē uz riņķi apmēram tik daudz sniegu, cik es dienā no savas mājas pagalma celiņiem ar birsti notīru. Bet pats galvenais un smieklīgākais ir tas, ka to viņš darīja četras reizes pēc kārtas.''
Saskaņā ar viņa pausto, fotogrāfijā redzama iela pēc sniega tīrīšanas.
Kā portālam "Delfi" pastāstīja Valmieras pašvaldībā, ielas braucamās daļas platums ir seši metri, savukārt lāpstas platums ir divi metri, tādēļ nepieciešams ielu tīrīt trīs un pat četras reizes. ''Mehāniski tīrot sniegu, sniegs minimāli izslīd lāpstai pa apakšējo daļu, kas izskaidrojams ar to, ka braucamās virsmas un piebraukātā sniega daļa nav gluda,'' skaidroja Valmieras pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Kristīne Melece, uzsverot, ka katrā transporta vienībā ir GPS sistēmas. Proti, darbu vadītājs kontrolē paveikto – kur, cikos tiek veikti darbi, kādos virzienos, cik reizes, kādā laika intervālā.
Kaspars stāsta, ka ielu tīrītājam palīdzējis mazāks traktors – "Bobcat": "[Vadītājs], braucot prom, parādīja, kā ar šo traktorīti, iespējams, var uzjautrināties pa piesnigušu it kā iepriekš kolēģa notīrītu ceļu, braucot čūskiņā un slidinoties." Melece gan uzsver, ka aculiecinieka iesūtītajā fotogrāfijā nav redzamas šādas vadītāju darbības, piebilstot, ka arī tehniskajiem transportlīdzekļiem iespējama izslīdēšana,