Foto: LETA
''Pēdējā laikā manu uzmanību piesaistīja Rīgas sabiedriskā transporta pieturvietu nojumēs izvietota vides reklāma ar saukli: "Vairāk patīkamu braucienu!" Sākumā es pat nesapratu, ka šī ir "Rīgas satiksmes" pašslavināšana. Pirmais iespaids bija, ka tiek reklamēti vai nu kremēšanas pakalpojumi vai nu kārtējais sikvels filmai "Hostelis" – stāv tur kaut kāds džeks uz liesmojošas krāsns fona un draudoši čukst: "Vairāk patīkamu braucienu! Ho-ho-ho!",'' raksta Rīgas iedzīvotājs.

''Atceroties, ka pieturvietu nojumju nomaiņa notika par jau neatceros kāda reklāmas uzņēmuma līdzekļiem, kas tos atgūst, izvietojot tajās reklāmu, tad sanāk, ka "Rīgas satiksme" maksā par šo reklāmu. Tā kā rīdzinieki uztur ''Rīgas satiksmi'' ar gandrīz 100 miljonu eiro dotāciju gadā, tad man radušies jautājumi par pilsētas līdzekļu izlietošanas pamatotību. Lai varētu apmierināt savu zinātkāri, esmu vērsies pie "Rīgas satiksmes" ar dažiem jautājumiem, pretī solot ārkārtīgu pateicību par izvērstām atbildēm:

Pirmkārt, priekš kam vispār ir veidota šī reklāma? Vai pašiem pasūtītājiem tā nešķiet atbaidoša?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!