Pēc Zolitūdes traģēdijas uzņēmums "Maxima Latvija" ar vismaz vienu sagruvušā veikala darbinieci noslēdzis vienošanos par savstarpējo mantisko attiecību noregulējumu, kas paredz to, ka darba ņēmējai nav un nebūs nekādu materiālu, nemateriālu vai cita rakstura pretenziju vai prasību pret savu darba devēju, proti, "Maxima Latvija" saistībā ar notikušo traģēdiju, liecina portāla "Delfi" rīcībā esošā uzņēmuma noslēgtā vienošanās ar vienu no veikala nogruvumā cietušajām "Maxima" darbiniecēm.

Cietušajai personai pēc jumta būvkonstrukciju nogruvuma radās veselības problēmas un tai piešķirta invaliditātes grupa, kā arī bijuši nepieciešami ilgstoši psihologa pakalpojumi. Līgumā norādīts, ka uzņēmums apņemas apmaksāt psihologa pakalpojumus, taču tālāk dokumentā norādīts, ka līdz ar to cietušais, parakstot šo vienošanos, apliecina, ka viņam nav un nebūs nekādu materiālu, nemateriālu vai cita rakstura pretenziju vai prasību pret uzņēmumu saistībā ar notikušo traģēdiju vai piedzīvotajiem veselības traucējumiem.

"Maxima Latvija" pārstāvis Jānis Beseris portālam "Delfi" sacīja, ka šāda vienošanās slēgta tikai ar vienu darbinieci. Savukārt nauda sagruvušā lielveikala darbiniekiem izmaksāta, lai segtu steidzamus izdevumus, jo drupās palikuši darbinieku maki, virsdrēbes un citas personīgās lietas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!