Rīgā katastrofāli trūkst ikdienas maģistrālo veloceliņu. Šādu secinājumu izdarīt palīdzēja 156 velosipēdisti, kuri projekta "Velodati" ietvaros ar GPS starpniecību ikdienā fiksēja savu veikto maršrutu un ļāva pētniekiem Rīgas kartē ieskicēt velosipēdistu vairāk un mazāk noslogotās ielas un veloceliņus.
"Ja vien tas nav atpūtas brauciens, tad cilvēki brauc tur, kur ir tuvāk un taisnāk," projektā iegūtos datus portālam "Delfi" skaidro "Rīgas pilsētas velosatiksmes attīstības koncepcijas 2015. – 2030. gadam" līdzautors un riteņbraukšanas entuziasts Dainis Kreilis. Piemēram, braucot pa Berģi–Centrs veloceliņu, liela daļa velosipēdistu no Brīvības gatves nenogriežas uz veloceliņa turpinājumu Senču ielā, bet gan turpina braukt pa Brīvības ielu, cauri Vecrīgai un šķērso Akmens tiltu, lai gan šajā maršrutā velosipēdistiem atsevišķas joslas nav.