Pēc uzņēmuma rīcībā esošas informācijas, aplikācijas objektus ģenerē sistēma pēc noteikta algoritma, tāpēc pastāv iespēja, ka spēles animācijas varoņu atrašanās vieta var būt arī stacijas, peroni un sliežu ceļi.
Pēc tam, kad trešdien, 13. jūlijā, Nīderlandē tika reģistrēti vairāki gadījumi par to, ka neatļautās vietās uz dzelzceļa ķerot pokemonus gados jauni cilvēki guvuši vieglas traumas, vietējās dzelzceļa kompānijas jau ir nosūtījušas oficiālu pretenziju "Nintendo", kas ir "Pokemon Go" izstrādātājs, prasot ierobežot aplikācijas darbību tiešā dzelzceļa tuvumā, stāsta LDz pārstāvji.
Šā gada pirmajos sešos mēnešos uz dzelzceļa kopumā reģistrēti 12 negadījumi, kuros gājuši bojā deviņi, bet traumēti trīs cilvēki.
Lai gan oficiāli spēle aizvien Eiropā nav pieejama, acīgākie viedierīču lietotāji šo aizliegumu apgājuši un spēli, izmantojot APK failu iestatījumus, Latvijā lejupielādējuši tāpat. Par spēles lielo popularitāti liecina cilvēku ieraksti sociālajos tīklos, kur spēlētāji stāsta par pokemonu ķeršanas piedzīvojumiem Maskavas forštatē, Purvciemā, Pļavniekos un citur.
Ziņots, ka spēles pamatā ir virtuālo pokemonu – Japānas multfilmu tēlu – meklēšana reālajā vidē, izmantojot telefona kameru un tās sensorus. Meklējot pokemonus, cilvēki ar telefoniem rokās staigā pa mežiem, pilsētām un pamestiem graustu rajoniem, cenšoties atrast, kur spēles algoritms paslēpis meklēto virtuālo pokemonu. To atrodot, animācijas varonis telefona kamerā redzams kā dzīvs.
Vairāk par to, kas ir "Pokeomon Go" iespējams izlasīt šeit.