"Biju iegādājusies vairākus e-talonus, kopumā apmēram 30 braucienus, taču dažādu iemeslu dēļ tos nelietoju, tāpēc devos uz "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centru, lai saņemtu atpakaļ naudu, taču tur man paziņoja, ka biļetes vairs nav derīgas" stāsta sašutusī lasītāja un retoriski vaicā: "Kā gan es varu zināt, ka e-taloniem beidzies termiņš, ja iegādes datums uz tiem nav norādīts?"
Sieviete centusies talona derīguma termiņu un iegādes datumu noskaidrot, meklējot informāciju internetā, taču neizdevās. "Rodas situācija, ka "Rīgas satiksme" var pat mainīt biļetes derīguma termiņu, neviens to nepamanīs. Manuprāt, šāda situācija neatbilst godīgai komercpraksei," uzsakta lasītāja.
"Rīgas satiksmes" pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane portālam "Delfi" skaidro, ka informācija par kartes derīguma termiņu, par iegādes datumu, atlikušo braucienu skaitu var iegūt līdz ar e-talona izdruku. To var pieprasīt klientu apkalpošanas centros, pie transportlīdzekļa vadītāja vai biļešu automātos. "Rīdzinieka kartes" īpašnieks informāciju par savu e-talonu var iegūt, reģistrējoties interneta veikalā.
"Mēs rūpējamies par to, lai klientiem informācija būtu pieejama. Ļoti reti saņemam sūdzības par to, ka cilvēki nespētu atrast viņiem nepieciešamo informāciju par e-talona stāvokli," norāda Bartaševica-Feldmane. Informāciju klienti varot iegūt gan uz dzeltenajiem e-taloniem, gan "Rīgas satiksme" mājaslapā, kā arī tā tiek pārraidīta uz monitoriem sabiedriskajos transportlīdzekļos.
Bartaševica-Feldmane arī atgādina, ka jebkuras biļetes derīguma termiņš "Rīgas satiksmes" sabiedriskajos transportlīdzekļos ir 12 mēneši un tas ir norādīts uz e-taloniem.