"Biju iegādājusies vairākus e-talonus, kopumā apmēram 30 braucienus, taču dažādu iemeslu dēļ tos nelietoju, tāpēc devos uz "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centru, lai saņemtu atpakaļ naudu, taču tur man paziņoja, ka biļetes vairs nav derīgas" stāsta sašutusī lasītāja un retoriski vaicā: "Kā gan es varu zināt, ka e-taloniem beidzies termiņš, ja iegādes datums uz tiem nav norādīts?"
Sieviete centusies talona derīguma termiņu un iegādes datumu noskaidrot, meklējot informāciju internetā, taču neizdevās. "Rodas situācija, ka "Rīgas satiksme" var pat mainīt biļetes derīguma termiņu, neviens to nepamanīs. Manuprāt, šāda situācija neatbilst godīgai komercpraksei," uzsakta lasītāja.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit