"Patiesībā programma ir ērta. Problēma ir apstāklī, ka, aplikācijas iestatījumos noņemot visus atgādinājumus, uz telefonu vienalga turpina nākt atgādinājuma īsziņas par 0,07 eiro katra," portālam "Delfi" raksta aculiecinieks. Viņš piebilst, ka summa nav liela, tomēr, iztēlojoties, cik daudzi Rīgas iedzīvotāji saņem šādas ziņas, "Rīgas satiksme" iekasē ievērojamu summu.
Aculiecinieks mēģinājis sazināties ar informatīvo tālruni, kur viņu uzklausījuši un pat apsolījuši, ka tehniskās problēmas tuvākajā laikā novērsīs. Kopš zvana pagājušas jau divas nedēļas, taču nekas neesot mainījies, apgalvo aculiecinieks.
"Taču tas vēl nav viss!" raksta aculiecinieks. "Ja jūs izvēlētos auto novietošanai C zonu, kā to darīju es, tad arī piedzīvotu pārsteigumus. No vienas puses "Rīgas satiksme" sola bonusu, proti, par 16 stāvvietā pavadītām minūtēm jāmaksā tikai 0,40 eiro. Tomēr beigu beigās es samaksāju 0,42 eiro," stāsta aculiecinieks. Operators uzziņu dienestā viņam skaidrojis, ka summa šāda, jo viņš maksājis par 17 minūtēm.
"Interesantākais ir tas, ka "SMS Rīga" programmā nemaz nav iespējams uzstādīt tādu "Mans laiks"," norāda sarūgtinātais aculiecinieks. "Ja izmanto vienkāršu matemātiku, tad iznāk, ka, maksājot par 16 stāvēšanas minūtēm, viena minūte maksā 0,025 eiro, savukārt 17. minūte, nesaprotamu iemeslu dēļ, maksā tikai 0,02 eiro," secina aculiecinieks. Viņš nonācis pie slēdziena, ka par katru stāvēšanas reizi C zonā "Rīgas satiksme" iekasē vēl papildu 0,09 eiro – par atgādinājuma īsziņu un vienu lieko minūti.
"Protams, ka "Rīgas satiksme" apgalvos, ka viņi nav vainīgi, jo vainīga ir sistēma. Lūdzu, vispirms atrisiniet tehniskās problēmas un tikai pēc tam piedāvājiet savus pakalpojumus pilsētas iedzīvotājiem," aicina aculiecinieks.
"Rīgas satiksmē" portālam "Delfi" apliecina, ka aculiecinieka aprakstītās problēmas ir konstatētas, taču šobrīd jau novērstas.