Valsts iestādes - 138
Foto: DELFI

Pie portāla "Delfi" vērsusies kāda daudzbērnu māmiņa, lai paustu savu neizpratni par to, kāpēc "Rīgas satiksme" viņas vietā izvēlas to, kāda biļete braucienam jāiegādājas.

"Augustā bija atvaļinājums. Pārsvarā pārvietojos ar auto, tāpēc nebija vajadzības pirkt mēnešbiļeti, kas, jāatzīst, man kā daudzbērnu mammai visiem transportiem un visām dienām maksā tikai ap 16 eiro," raksta Santa. Taču kādā brīvdienā viņa nolēma pie draudzenes ciemos doties ar sabiedrisko transportu un iegādāties stundas biļetes, kas brīvdienās ar "Rīdzinieka karti" maksā tikai 60 centus.

"Plānoju, ka pārvietošos uz vienu pusi ar diviem transportiem un tādā pat veidā arī uz mājām. Parēķināju, ka kopā tas man izmaksās 2,40 eiro," atminas Santa, taču, viņai par lielu pārsteigumu, kioskā pārdevēja paziņoja, ka "brīvdienu biļetes" Santa savā braukšanas talonā ielādēt nevar, tāpat kā stundu biļetes par 1,15 eiro. Pārdevēja laipni paskaidroja, ka "Rīgas satiksme" šādu iespēju Santai liedz, jo viņas vietā izrēķinājusi, ka izdevīgāk ir pirkt abonementu.

"Ir taču starpība, vai es maksāju 2,40 eiro vai 16. Nācās vien pirkt diennakts biļeti, kas maksā ap pieciem eiro. Taču es ļoti vēlos noskaidrot, kāpēc "Rīgas satiksme" manā vietā izlemj, kas ir izdevīgāk?" neizpratnē ir sarūgtinātā māmiņa.

"Rīgas satiksmes" pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane skaidroja, ka māmiņas aprakstītā situācija nav iespējama, jo e-talonā ielādētais statuss, tostarp "daudzbērnu māmiņa", neliedz ar "Rīdzinieka karti" iegādāties stundu biļetes ar atlaidi. "Visdrīzāk noticis kāds pārpratums starp māmiņu un pārdevēju, kura nav orientējusies biļešu klāstā un sniegusi klientei nepareizu informāciju," norāda Feldmane.

Feldmane arī pieļauj otru iespēju – sabojājies ir e-talons, no kura vairs nav iespējams nolasīt klienta informāciju, tostarp to, ka mamma ir rīdziniece. "Šādā gadījumā sievietei būtu jādodas uz klientu apkalpošanas centru un jālūdz, lai pārbauda e-talona stāvokli. Ja tas būs bojāts, tad "Rīgas satiksme" izsniegs jaunu."

Tiesa, visticamāk, tehniska kļūme šoreiz nav pie vainas, jo, kā pastāstīja Santa, tad pāris dienas pēc došanās pie draudzenes viņa tomēr nopirkusi mēnešbiļeti ar atlaidi. Savukārt par iespējamo pārdevējas kļūdu Santa uzsver, ka pie konkrētās pārdevējas biļetes pirkusi jau neskaitāmas reizes, tādēļ ir pārliecināta, ka pārdevēja ļoti labi orientējas māmiņai pienākošos biļešu klāstā

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!