AS "Pasažieru vilciens" modernizētā dīzeļvilciena demonstrācijas pasākums - 3
Foto: LETA

"Vairāk nekā 90 pasažieri bija kā ķīlnieki vilcienā" - tā par savu piedzīvoto braucienu modernajā vilcienā 23. septembrī portālam "Delfi" stāsta Ruta, kas ir sašutusi par A/S "Pasažieru vilciens" nespēju profesionāli rīkoties ārkārtas situācijā. Savukārt pats uzņēmums, komentējot radušos situāciju, sola samaksāt kompensācijas un piešķirt īpašas atlaides par piedzīvotajām nepatīkamajām emocijām.

Viņa stāsta, ka 23. septembra vakarā aptuveni pulksten 20:22 moderno vilcienu reisā Rīga - Daugavpils, divus kilometrus aiz Jersikas stacijas, piemeklējušas tehniskas problēmas, kā rezultātā vilciens uz sliedēm stāvējis trīs stundas.

"Vairāk nekā 90 pasažieri bija ķīlnieki A/S "Pasažieru vilciens" nespējai adekvāti un profesionāli rīkoties ārkārtas situācijā," uzsver Ruta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!