"Pirmdien braucu uz centru un lietoju savu rīdzinieka talonu. Atpakaļceļā iegāju "Narvesen" kioskā, lai iegādātos stundu biļeti, kas man ļauj mājās doties ar diviem transportiem, tērējot 1,15 eiro divu eiro vietā," stāsta aculiecinieks ar segvārdu Juris Cements.
Diemžēl stundu biļeti viņam nopirkt neizdevās. Kioska pārdevēja paziņoja, ka "Rīgas satiksme" (RS) talonā ļauj ielādēt tikai mēnešbiļeti. Tādas pašas atbildes Juris saņēma arī citos "Narvesen" kioskos. Pārdevējas tāpat pastāstījušas, ka līdzīga problēma bijusi arī citiem "Rīdzinieka kartes" lietotājiem.
"Aizgāju skaidroties uz "Rīgas satiksmes" filiāli Autoostā. Rindā gaidīja 20 cilvēki, tāpēc izmantoju laiku, lai piezvanītu un pastāstītu par savu problēmu. Nu jau pagājušas trīs dienas, bet man neviens tā arī nav piezvanījis," stāsta Juris. Beigu beigās vīrietis iegādājās vienu sabiedriskā transporta biļeti par 1,15 eiro un daļu ceļa uz mājām mēroja kājām.
Tikai trešdien Jura "Rīdzinieka karte" atsāka darboties ierastajā režīmā un tagad viņš var ielādēt arī stundu biļetes. Pārāk liels ielādēto biļešu skaits nevarēja būt traucējumu iemesls, spriež Juris. Viņa "Rīdzinieka kartē" pirmdien pirms neveiksmīgā mēģinājuma pirkt biļeti atradās vien četras brīvdienu stundu biļetes. Turklāt parasto biļeti izdevās iegādāties.
RS pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane stāsta, ka "Rīdzinieka kartē", tāpat kā zilajā e-talonā, var ielādēt līdz pat astoņiem dažāda veida produktiem. Piemēram, četras mēneša biļetes un četrus dažāda veida braucienu produktus, tostarp stundu biļetes. "Ja klients bieži izmanto sabiedrisko transportu, aicinām viņu iegādāties vairākas viena veida biļetes uzreiz," saka Bartaševiča-Feldmane. Viņa skaidro, ka viena veida biļetes ir viens produkts, tāpēc uzreiz var pirkt, piemēram, četras brīvdienu stundu biļetes.
Jāpiebilst, ka pie portāla "Delfi" iepriekš jau vērsās lasītāja, kurai bija identiska problēma. Daudzbērnu māmiņa brīvdienās nevarēja iegādāties brīvdienu stundu biļetes. "Rīdzinieka kartē" bija ļauts ielādēt tikai mēnešbiļeti. Šo gadījumu RS komentēja, sakot, ka, visticamāk, notikusi nesaprašanās starp māmiņu un kioska pārdevēju. Tāpat RS minēja, ka varbūt notikusi tehniska kļūme.