Foto: LETA
Pie portāla "Delfi" vērsies kāds "Rīdzinieka kartes" lietotājs, kuram pirmdien nesaprotamu iemeslu dēļ neizdevās iegādāties stundu biļeti. Daļu mājupceļa viņam nācās iet kājām. "Rīgas satiksmē" ("RS") mudina iegādāties biļetes uz priekšu.

"Pirmdien braucu uz centru un lietoju savu rīdzinieka talonu. Atpakaļceļā iegāju "Narvesen" kioskā, lai iegādātos stundu biļeti, kas man ļauj mājās doties ar diviem transportiem, tērējot 1,15 eiro divu eiro vietā," stāsta aculiecinieks ar segvārdu Juris Cements.

Diemžēl stundu biļeti viņam nopirkt neizdevās. Kioska pārdevēja paziņoja, ka "Rīgas satiksme" (RS) talonā ļauj ielādēt tikai mēnešbiļeti. Tādas pašas atbildes Juris saņēma arī citos "Narvesen" kioskos. Pārdevējas tāpat pastāstījušas, ka līdzīga problēma bijusi arī citiem "Rīdzinieka kartes" lietotājiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!