""Europark" sarēķināja, ka es tur biju nevis divas stundas un 34 minūtes, bet trīs stundas un 30 minūtes. Kad piezvanīju "Europark", situācijas izskaidrojumu nesaņēmu," stāsta Jānis un aicina arī citus autovadītājus būt vērīgiem, saņemot "Europark" stāvvietu čekus.
Uzņēmumā skaidro, ka šāda situācija tiešām radusies, un tā notikusi automāta aprēķinātā algoritma dēļ. "Klientam sniedza rakstisku paskaidrojumu un piedāvāja kompensāciju, bet viņš atteicās," informē uzņēmuma pārstāve Antra Savlevica.
Kā norāda Savlevica, šobrīd radušos kļūmi algoritmā risina sadarbībā ar norēķinu automāta ražotāju. Ja atkārtoti notiks Jāņa piedzīvotais, tad klientiem piedāvās kompensāciju. Tāpat klienti var vērsties "Origo" Operatoru centrā laikā no pulksten 8 līdz 24, vai arī zvanīt uz "Europark" diennakts informatīvo tālruni.