""Europark" sarēķināja, ka es tur biju nevis divas stundas un 34 minūtes, bet trīs stundas un 30 minūtes. Kad piezvanīju "Europark", situācijas izskaidrojumu nesaņēmu," stāsta Jānis un aicina arī citus autovadītājus būt vērīgiem, saņemot "Europark" stāvvietu čekus.
Uzņēmumā skaidro, ka šāda situācija tiešām radusies, un tā notikusi automāta aprēķinātā algoritma dēļ. "Klientam sniedza rakstisku paskaidrojumu un piedāvāja kompensāciju, bet viņš atteicās," informē uzņēmuma pārstāve Antra Savlevica.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit