Par skatītāko TV programmu pagājušā gada decembrī kļuvusi "Latvijas valsts himna" televīzijas kanālā kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 11,5% jeb 223 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, liecina kompānijas "Kantar TNS" apkopotie dati.
Programmu topa otrajā vietā ierindojusies "Prezidenta R.Vējoņa un I.Vējones kundzes uzruna gadumijā" kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 11,1% jeb 216,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā ierindojies "Latvijas lepnums 2016" kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,1% jeb 215,8 tūkstoši skatītāju.
Ceturtajā vietā ierindojās "Ministru prezidenta M.Kučinska apsveikuma runa Jaunajā gadā" kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 10% jeb 194,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa piektajā vietā – "Rīgas mēra Nila Ušakova apsveikums Jaunajā gadā" kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 9,8% jeb 189,8 tūkstoši skatītāju.
Sestā skatītākā bija TV 3 demonstrētā filma "Viens pats mājās 2" ar 189,3 tūkstošiem skatītāju, bet septītais skatītākais raidījums gadumijā bijis PBK translētais "Krievijas Federācijas prezidenta Vladimira Putina Jaungada apsveikums", kuru vērojuši 183,4 tūkstoši skatītāju.
"Kā ierasts arī citos gados, decembrī programmu TOP20 iekļuvušas amatpersonu uzrunas un apsveikumi gadumijā. Savu popularitāti nav zaudējusi filma "Viens pats mājās", kura ir viena no skatītākajām filmām Latvijas iedzīvotāju vidū jau vairākus gadus. Pēdējos desmit gadus tā ierindojusies skatītāko decembra programmu topā," norāda "Kantar TNS" Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.
Izpētīts, ka Ministru prezidenta Māra Kučinska (ZZS) apsveikuma runu Jaunajā gadā kanālos LTV1, LTV7, LNT, TV3, PBK, "REN TV Baltic" un "Re:TV" kopā redzēja 33,4% jeb 650,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Prezidenta Raimonda Vējoņa un Ivetas Vējones kundzes uzrunu gadumijā, kuru pārraidīja kanālos LTV1, LTV7, LNT, TV3, PBK un "REN TV Baltic", kopā redzēja 32,5% jeb 631,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt Rīgas mēra Nila Ušakova (S) apsveikumu Jaunajā gadā kanālos PBK un "REN TV Baltic" noskatījās 12,6% jeb 246,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju.
"Kantar TNS" ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Tā nodrošina gan patērētāju vajadzību izpēti, gan zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumus u.c.