Juris vairākas reizes braucis ar 18. autobusu uz dārzu, kad ārā bijis vairāk nekā +20 grādu silts, savukārt salonā darbojusies apkure "uz pilnu jaudu". Ar līdzpaņemto termometru, kas bija paredzēts siltumnīcai, Juris pārbaudīja gaisa temperatūru un bija pārsteigts – rādīja +40 grādus. "Man bija jābrauc aptuveni stundu. Iesaku pamēģināt. Tas ir ekstrēmi!" klāsta Juris.
Līdzīgas situācijas piedzīvotas arī 15. autobusā. Šogad kopumā karstumu autobusos Juris pieredzējis piecas reizes. Šoferi viņam paskaidrojuši, ka tur neko nevar darīt. "Visi taču zina, ka apkure sadārdzina pakalpojumu," lēš lasītājs.
SIA "Rīgas satiksmes" pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane akcentē, ka uzņēmums vasaras mēnešos nevienā no transportlīdzekļiem salonus neapsilda. Tomēr daļai vecāka gada gājuma autobusu pastāvot iespēja, ka dzinēja radītais siltums nelielā apjomā nonāk salonā caur salona apdares izolāciju vai tehnoloģiskajām lūkām.
"Šādās situācijās, kad ir paaugstināta salona temperatūra vasaras laikā, vadītājam jāveic nepieciešamās darbības salona gaisa ventilācijas pieplūdes nodrošināšanai," skaidro Bartaševiča-Feldmane.
Uzņēmuma pārstāve arī pauž, ka visi trolejbusi ir aprīkoti ar modernām mikroklimata nodrošināšanas sistēmām.