Foto: LETA
Pirmdienas, 3. jūlija, rītā pirms iekāpšanas lidmašīnā no Sanktpēterburgas uz Rīgu, Jānim piepeši paziņoja, ka viņa vieta ir aizņemta. Aviokompānija "airBaltic" vietā piedāvāja piecas reizes ilgāku lidojumu un ierašanos mājās 16 stundas vēlāk, kā arī 12 eiro vērtu kuponu maltītes iegādei lidostā. Vīrieti šokē lidsabiedrības rīcība, savukārt uzņēmuma darbinieki aicina pieteikties kompensācijai.

Jānis klāsta, ka lidojumam uz Rīgu bija reģistrējies laikus. Lidostā viņš bez problēmām izgājis dokumentu pārbaudi, kontroli un robežsardzi. "Pēc pāris stundām, kad man jau vajadzēja kāpt lidmašīnā, pie iekāpšanas vārtiem paziņoja, ka diemžēl lidot nevarēšu, jo manā vietā ir kāds cits pasažieris," stāsta Jānis. Lidsabiedrības darbinieki skaidrojuši, ka derīga iekāpšanas pase vēl neko nenozīmējot, jo uz reisu pārdots vairāk vietu, nekā to ir lidmašīnā. Sistēma rādot, ka tieši vīrietim vieta nepienākas, sarunu atstāsta Jānis.

Viņam piedāvāts doties mājās ar reisu cauri Hamburgai. Rīgā viņš ierastos ar 16 stundu nokavēšanos, un lidojums būtu piecas stundas ilgs, nevis stunda, kā plānots sākotnēji. "Kā mierinājumu man vēl iedeva 12 eiro vērtu kuponu ēdienam lidostā. Taču paēst par šādu summu Krievijas lidostā nav tas vieglākais uzdevums," savu rūgtumu neslēpj Jānis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!