"airBaltic" biļetes atpakaļlidojumam no Londonas uz Rīgu fizikas profesors Andrejs Cēbers iegādājās jau 8. martā. Tomēr 20. jūlijā, atrodoties pie izejas uz lidmašīnu, 69 gadus vecajam vīrietim un viņa ceļabiedram paziņoja, ka reiss ir pārpildīts un ka uz Rīgu varēs doties vien nākamajā dienā. Profesors ir pārliecināts, ka lidojuma pārcelšana pensijas vecuma cilvēkiem var izraisīt neprognozējamas sekas.
Pošoties uz Rīgu, Getvikas lidostā profesors ar ceļabiedru ieradās jau laikus. Tūlīt pēc paziņojuma par izejas atvēršanu abus ceļotājus kopā ar vēl diviem lidotgribētājiem novirzīja sāņus. Pēc stundu ilgas stāvēšanas abus pārējos lidotgribētājus "airBaltic" uzņēma reisā, kamēr Cēberam bija jāturpina gaidīt. "Mēs stundu pavadījām pilnīgā neziņā, līdz sazinājāmies ar Rīgu un noskaidrojām, ka mums esot iespēja saņemt 400 eiro kompensāciju (par nenotikušo lidojumu – aut.)," klāsta profesors, piebilstot, ka notikušais viņu ārkārtīgi šokēja.
Apmēram pusseptiņos vakarā, kad gaidīts jau divas stundas, pie profesora pienāca "airBaltic" darbiniece ar taloniem dzērieniem 20 mārciņu vērtībā. Tomēr neziņas pilnā gaidīšana turpinājās. Tikai ap pusastoņiem vakarā Cēbers beidzot saņēma informāciju par viesnīcu, kā arī lidojumu uz Rīgu caur Kopenhāgenu no Hītrovas lidostas nākamajā dienā. "Vēl mēs saņēmām arī ekspreša autobusa biļeti no viesnīcas uz lidostu. Diemžēl maldīga bija informācija, ka no ekspreša pieturas līdz terminālim var nokļūt kājām. Pašiem nācās apmaksāt sabiedriskā autobusa biļeti," sarūgtinājumu par notikušo neslēpj Cēbers.