"Trešdien, 16. augustā, "Rīgas satiksme" autobusā kondicionieris nestrādā. Pulkstenis ir 8.30, pilns ar cilvēkiem, kas brauc uz darbu. Vai "Rīgas satiksmei" šķiet, ka tas ir normāli?" neizpratnē lasītāja.
Sieviete portālam arī atsūtījusi bildes, kurās redzams, ka vienā autobusā pusē logi nostiprināti ar skrūvi. Tos nav iespējams attaisīt. "Rīgas Satiksme" rūpējas, lai cilvēki tiek pie svaiga gaisa," ironizē lasītāja.
Uzņēmuma "Rīgas satiksme" pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane sarunā ar "Delfi" skaidroja, ka pirmie transportlīdzekļi, kas aprīkoti ar kondicionēšanas sistēmu, iepirkti 2004. gadā.
Pasažieri lūgti nevērt vaļā logus, ja salonā darbojas klimata kontroles sistēma. Savukārt tajos gadījumos, kad sistēma nedarbojas, iedzīvotājus lūdz atvērt logus. Drošības apsvērumu dēļ to aicina darīt tajā pusē, kur atrodas durvis, sacīja Bartaševiča Feldmane.
Kā liecina "Rīgas satiksmes" sagatavotais informējošais attēls, tad patlaban Rīgā kursē 394 tramvaji, trolejbusi un autobusi, kuri aprīkoti ar kondicionēšanas iekārtām. Uzņēmums aicina nevērt vaļā logus, lai atdzesētais gaiss saglabātos salonā.