Rezumējot laikā no 18. līdz 22. augustam noritējušās sarunas ar RNP, lasītāja secina, ka "informatīvais tālrunis" 8900 nodrošinās teju visu – lieki izšķiestu naudu, vējā izmestu laiku – tikai ne patiesu informāciju". Lasītājas ieskatā vairāki RNP pārstāvji nedēļas garumā viņu vazājuši aiz deguna.
"Visupirms ar RNP sazinājos 18.augustā par īpašuma apsekošanu un akta izsniegšanu iespējamai krāsns nojaukšanai. Uzņēmumā atbildēja, ka vispirms jāsazinās un jāvienojas par savu ieceri ar otru dzīvokļa īpašnieku. Šo lūgumu izpildīju. Kā īpašniece sazvanīju RNP informatīvo tālruni, izstāstīju situāciju, ko vēlos. Operatore lūdz atstāt numuru, sakot, ka skursteņslauķis divu dienu laikā sazināsies, lai vienotos par vēlamo apskates laiku," vēsta lasītāja.