Pie portāla "Delfi" vērsies kāds "airBaltic" 9. septembra reisa Rīga-Burgasa pasažieris. Viņš klāsta, ka nonākot galapunktā nevienam no pasažieriem nepienāca bagāža, kā dēļ viņš, sieva un mazais bērns karstumā palikuši bez higiēnas precēm un vasaras drēbēm. "airBaltic" norāda, ka bagāža Rīgā atstāta, lai nenoslogotu lidaparātu.
"Reiss Rīga-Burgasa daudziem bija ilgi gaidīts notikums, bet izrādījās mokošs. Pasažieriem neskaidru iemeslu dēļ bagāža palika Rīgā. Mēs ar mazu bērnu palikām bez visām mantām, tostarp bez higiēnas piederumiem un vasaras apģērba. Bagāžu saņēmām tikai pēc divām dienām," savu stāstu portālam "rus.delfi.lv" sāk Sergejs.
Ceļojumu uz Burgasu Sergejam un viņa ģimenei organizējis tūroperators "Teztour" un tas bija plānots nedēļu ilgs. Lidojuma dienā lidostā Rīgā viss noritējis kā parasti. Izgājuši kontroli, pasažieri iesēdās "airBaltic" jaunajā lidaparātā CS300. Sergejs teic, ka lidmašīna bijusi pilna, tajā atradušies daudz bērnu, taču, ierodoties lidostā Burgasā, pēc stundu ilgas bagāžas gaidīšanas lidostā paziņots, ka visiem reisa pasažieriem bagāža palikusi Rīgā.