Pārstāvot savu izglītības iestādi, konkursam var pieteikties skolu komandas, organizējot oriģinālu "smartmob" aktivitāti – zibakcijas paveidu, kas informē sabiedrību par kādu sev interesējošu tematu – savā skolā un to atspoguļojot divu minūšu garā video vai rakstā ar bildēm. Vērtējumu veidos gan iesniegtā darba radošums un kvalitāte, gan tas, cik daudz skolēnu iesaistīts "smartmob".
"Medijplēsis" noteiks radošāko un aktīvāko Latvijas skolas mediju. Konkursa rīkotāji cer atbalstīt jauniešus, kuri savā skolā veido mediju, un mudināt viņus paust savas domas un kritiski analizēt sabiedrībā notiekošos procesus un problēmas. Visaugstāk novērtētās komandas tiks apbalvotas ar divu dienu izglītojošu tūri Baltijas Filmu un mediju skolā Tallinā, bet 1. vietai būšot Māras Upmanes-Holšteines un Jura Kalniša no grupas "Astro'n'out" akustiskais koncerts uzvarētāja skolā.
Konkursa rezultātus paziņos 2017. gada 16. novembrī. Iesniegtos darbus vērtēs žūrija – TV žurnālists un dokumentālo filmu autors Sandijs Semjonovs, TV raidījumu un pasākumu vadītāja Lelde Lietaviete, latviešu repa izpildītājs un portāla "Delfi" sociālo tīklu satura redaktors Edavārdi, mūziķe Māra Upmane-Holšteine, mediju un dokumentālo studiju koordinatore Baltijas Filmu un mediju skolā Tallinā Siiri Haidma, kā arī producente un "Avantis" radošā direktore Ilona Bičevska.
Pieteikšanās konkursam notiek elektroniski līdz 9. novembra pulksten 23.59, aizpildot anketu šeit.
Vienlaikus ceturtdien Vecrīgā tiks atvērts arī jauniešu mediju centrs "Young Media House" – vieta, kur jauniešiem tikties un izglītoties mediju jomā, medijus informējusi Bičevska. Pēc viņas stāstītā, "Young Media House" būšot arī vieta, kur lekcijās un semināros satikt mediju jomas profesionāļus un iedvesmoties, kā arī vieta, kas pulcēs nākotnes aktīvākos un radošākos mediju prātus.
Mediju centra bāze būšot Rīgā, tomēr tas būs mobils un piedāvās dažādas aktivitātes arī reģionos un dažādās Rīgas vietās, sola tā veidotāji.