Portāls "Delfi" aizvadītajā trešdienā, 11. oktobrī, vēstīja, ka Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" apturēja visu septiņu "Bombardier CS300" lidmašīnu lidojumus, jo tā ieteica ražotājs. Starp pasažieriem, kuru reisu izpildīja cits lidaparāts bija arī Viktorijas mamma un viņas draudzene. Sievietes ir sašutušas par lidsabiedrības un tās personāla attieksmi pret pasažieriem jaunajā situācijā.
"Mammai no Rīgas uz Londonu bija jālido trešdien, 11. oktobrī, pulksten 15.40. Elektronisko vēstuli par to, ka gaidāmas izmaiņas lidojumā un ka mainīts lidaparāts, mums izsūtīja tās pašas dienas pulksten 11. Protams, ka viņa to vairs nepaguva izlasīt," savu sūdzību par "airBaltic" sāk lasītāja Viktorija. Mamma nekādu informāciju par izmaiņām nesaņēma arī, nododot bagāžu.
"Lai gan bijām samaksājuši par vietām, par pusdienām, lai lidotu ar komfortu, tā vietā mammai un viņas draudzenei iedeva citas sēdvietas, nostatu vienu no otras. Ēdiens bija auksts," stāsta Viktorija.