Valdis, kurš darba dēļ bieži pārvietojas no vienas Eiropas valsts uz citu, līdz šim izmantojis "Bite" mobilos pakalpojumus un Eiropas regulas noteikto iespēju "viesabonēt kā mājās". Taču novembrī "Bite" piepeši paziņoja, ka Valdim, ilgāk uzturoties ārzemēs nekā Latvijā, par pakalpojumu jāmaksā papildus. "Bite" prasību pamato ar regulā paredzēto godīgas lietošanas politiku, turklāt identisku kārtību no 1. decembra "Tele2" piemēros arī saviem klientiem.
"Saņemu īsziņu no "Bites". Esmu pārsniedzis izmantošanas limitus. Ja 14 dienu laikā neatgriezīšos Latvijā, man piemēros paaugstinātu maksu par pakalpojumiem. Pamatā šādam noteikumam esot Eiropas regula un godīgas lietošanas noteikumi," raksta Valdis. Viņš, pārlasot regulu, secinājis – ja klients var pierādīt pakalpojuma sniedzējam, ka ārzemēs viņam jābūt, tad papildu maksa uz viņu neattiecas.
Savus secinājumus vīrietis pauda arī uzņēmumam, taču atbildē "Bite"norādījusi, ka operatoram ir tiesības pieprasīt papildu maksu par pakalpojumu, ja novēro – tos lielākoties izmanto ārvalstīs. Savukārt prasīt pierādījumus par pastāvīgām saitēm ar Latviju neesot obligāts nosacījums. "Sanāk, ka regulas viena daļa viņiem saistoša, jo nes peļņu, bet pārējais nav priekš viņiem," sarūgtinājumu pauž Valdis. Sarūgtināts par notikušo ir arī lasītājs Pjotrs, kurš tāpat kā Valdis no "Bite" saņēmis brīdinājuma īsziņas par pakalpojuma maksas paaugstināšanu ārvalstīs. "Jūrnieki, tālbraucēji un ļaudis, kuri spiesti pelnīt tālumā no ģimenes, esiet uzmanīgi," brīdina Pjotrs.