"Modernizētos dīzeļvilcienus ekspluatācijā nodeva jau pirms gada – sešus sastāvus. Ikdienā kursē tikai divi sastāvi maršrutā Rīga-Daugavpils, Rīga-Rēzekne. Kur ir pārējie četri?" vaicā "Delfi" lasītājs Edgars. Uzņēmumā "Pasažieru vilciens" precizē, ka modernizētie vilcieni brauc arī citos reisos, bet viens sastāvs ir rezervē, savukārt vēl vienam sastāvam konstatēts bojājums, tāpēc tam patlaban tiek veikts garantijas remonts.
Portāla "Delfi" lasītājs Edgars ikdienā bieži pārvietojas ar dīzeļvilcieniem un vēlas noskaidrot, kādu iemeslu dēļ modernizētie vilcieni nekursē reisos Rīga-Dobele vai Rīga-Zilupe, kā arī Rīga-Krustpils? "Braucot no Siguldas, konduktorei pavaicāju, kādēļ tā. Viņa teica, ka uzņēmums baidās vilcienus norīkot, jo brauciena laikā var piemeklēt likstas. Viens no sastāviem jau piecus mēnešus esot dīkstāvē, jo nepieciešams kapitālais remonts," sarunu ar konduktori atstāsta lasītājs.
AS "Pasažieru vilciens" sabiedrisko attiecību speciālists Egons Ālers informē, ka pavisam modernizēti ir pieci trīsvagonu un viens četru vagonu vilciens. Sastāvi reisos tiekot norīkoti, ņemot vērā pasažieru skaitu. Piemēram, regulāri modernizētie vilcieni divu sastāvu sakabē (3+3) dodas reisos uz Daugavpili un Valgu. Tāpat šāds sastāvs dodas reisos uz Valmieru un Siguldu, dažkārt uz Pļaviņām, bet brīvdienās uz Rēzekni un atpakaļ. "No sešiem modernizētajiem vilcieniem pastāvīgā ekspluatācijā ir četri līdz pieci. Viens sastāvs kalpo kā rezerves sastāvs," situāciju skaidro Ālers, piebilstot, ka vilcienu ražotājs noteicis regulāras tehniskās apkopes. Atsevišķos gadījumos vilcieniem konstatē tehniskus defektus, kas liedz visus sešus modernizētos dīzeļvilcienus norīkot ik dienas.