Portāls "Delfi" šonedēļ aicināja lasītājus dalīties savos iespaidos par nule ieviesto e-veselību. Lai arī kopumā pacienti iedalāmi divās frontēs – vieni ir sajūsmā, bet otri kritizē sistēmas sarežģītību, jo tās dēļ ārsts mazāk laika atvēl pacientam –, vairākums ir noskaņots pozitīvi. Uzrunātās pacientu biedrības sūdzības par e-veselību no biedriem janvārī nav saņēmušas.
No kopumā pieciem lasītāju sūtītajiem stāstiem trijos pausts pozitīvs pārsteigums. Cilvēki ir priecīgi par iespēju ātrāk un vienkāršāk iegādāties nepieciešamo medikamentu. "4. janvārī biju pie ģimenes ārstes. Baidījos, ka būs problemātiski izrakstīt zāles, bet mani pārsteidza ātrā dokumentu sagatavošana. Ārste datorā paskatījās iepriekšējo izmeklējumu rezultātus, izrakstīja e-recepti, ko aptiekā viegli apstrādāja un izsniedza zāles. "Veselības centrs 4" jau labu laiku strādā ar e-veselību, un viss strādā, viss notiek," klāsta Inese.
Anonīms lasītājs uzsver, ka atšķirībā no papīra formā izrakstītās receptes elektroniskā ir parocīgāka, jo to nevar aizmirst mājās: "Man nesen izrakstīja divas receptes. Vienu papīra formā, otru elektroniski e-veselībā. Pēc ārsta apmeklējuma recepti noliku mājās uz galda, kur tā palika, jo vienmēr aizmirstu paņemt līdzi. Ar e-recepti ir citādi. Atradu iespēju ieiet aptiekā un recepti varēju izņemt."