Projekta kopējās attiecināmās izmaksas tiek plānotas 31,94 miljonu eiro apmērā, no kurām 27,15 miljoni būs Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums. Rīgas pašvaldības līdzfinansējums tiek plānots 3,83 miljonu apmērā, bet valsts budžeta dotācija - 958 465 eiro apmērā.
Projekta kopējās neattiecināmās izmaksas ir 28,62 miljoni eiro.
Kā paskaidroja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola, paša pārvada izbūves izmaksas varētu būt aptuveni 44,24 miljoni eiro, bet Tvaika ielas pārbūve varētu maksāt vēl 16,32 miljonus eiro.
Projektu plānots sākt būvēt šī gada jūlijā.
Kā liecina pašvaldības mājaslapā ievietotā informācija, projekta mērķis ir izveidot divlīmeņu šķērsojumu pār dzelzceļu Rīga-Skulte starp Viestura prospektu un Tvaika ielu. Projekts paredz ceļu izbūvi gan autotransportam, gan kājāmgājējiem un velosipēdistiem, iekļaujot krustojumu un piebraucamo ceļu būvniecību.
Plānots, ka projekta rezultātā tiks mazināti sastrēgumi virzienā uz Sarkandaugavu, kā arī tiks uzlabota satiksme maršrutā no Austrumu maģistrāles līdz Rīgas ostai.
Papildus projektā no satiksmes pārvada līdz Lēdurgas ielai gar Viestura prospektu ir paredzēts izbūvēt velosipēdu ceļu, kas būs attālināts no brauktuves. Savukārt transporta plūsmu Tvaika ielā plānots palielināt līdz četrām joslām. Pēc tam tiek plānota arī Tvaika ielas savienošana ar Ganību dambi.