Ceļojot uz Londonu, Zane un viņas ģimene iegādājās paaugstinātas maksas "Wizz Air" biļeti, kas garantē bagāžas līdzņemšanu lidmašīnā. Atceļā uz Rīgu aviokompānijas darbiniece pie ieejas lidaparātā paziņoja, ka rokas bagāža, kurā atradās stikla glāzes, jānodod. Ģimene iebilda un lidmašīnā netika ielaista vispār. Uzņēmumā notikušo nekomentē, savukārt Zanei to skaidro ar aizliegumu lidaparātā pārvadāt bīstamus priekšmetus.
"Lidojumam no Londonas Lutonas lidostas uz Rīgu, kas bija paredzēts 21. februāra vakarā, bijām iegādājušies dārgākās "Wizz Plus" biļetes, kas garantē – rokas bagāžu varam ņemt lidmašīnas salonā. Kad ieradāmies pie izlidošanas vārtiem, mums paziņoja, ka visas trīs rokas bagāžas ir jānodod kā reģistrētas somas, jo lidmašīnā ņemt nedrīkstam," par Londonas lidostā notikušo stāsta Zane. Vienā no somām atradušās stikla glāzes Zanes darba projektam, tādēļ ģimene bija vaicājusi – vai šo somu kā vienīgo drīkst paturēt? Darbiniece lūgumu noraidījusi, kā arī norādījusi, ka "Wizz Plus" biļešu garantētā iespēja ņemt somas lidmašīnā rokas bagāžā attiecas tikai uz pirmajiem 104 pasažieriem. Pārējiem somas esot jānodod. Turpmākās diskusijās darbiniece vairs neiesaistījās. Somas nolika malā, savukārt ģimenes iebildes, ka somas tomēr gatava nodot, ja reiz citas izejas nav, – ignorēja.
"Kad pamanījām aizveramies vārtus, darbiniece paziņoja, ka mūsu biļetes ir anulējusi un mēs nelidosim. Prasījām, lai pasauc menedžeri, taču sieviete nereaģēja. Izsniedza mūsu pases, iekāpšanas talonus un pameta vienus," stāsta lasītāja. Zane un ģimene pašu spēkiem sameklēja savu nodoto lielo bagāžu, kā arī "Wizz Air" menedžeri. Darbiniece, uzklausījusi Zanes stāstu, norādīja – kamēr notiek iekāpšana, pasažieriem nedrīkst atteikt doties lidmašīnā. Menedžere nekavējoties notikušo pārrunājusi ar atbildīgo darbinieci, kura skaidrojusi – Zane un viņas vīrs esot sarunājušies paceltā tonī. Sieviete Zanes ģimenei solījusi pārbaudīt situāciju, kā arī teikusi, ka uz laiku atstādinājusi atbildīgās darbinieces no darba. Ģimenei šajā situācijā varot piedāvāt pārcelt biļetes uz tuvāko reisu. Viesnīca un citas ar palikšanu saistītās izmaksas jāsedz pašiem.