Foto: Kadrs no video
Pērnvasar pērkot savu telefonu pie mobilā operatora "Bite", Aleksandrs pieņēma, ka mājaslapā vēstītais solījums – ierīces ekrāna bezmaksas apdrošināšana – attiecas arī uz viņu. Tomēr pēc ekrāna saplīšanas Aleksandrs atklāja, ka apdrošināšanas nav, vēsta "rus.delfi.lv".

"Vēlos ar jūsu palīdzību brīdināt cilvēkus, lai pārbauda savus līgumus ar mobilo operatoru "Bite". Iespējams, saplīstot mobilā telefona ekrānam, viņiem par savu naudu nāksies remontēt telefonu, kaut arī bija pārliecināti, ka ir spēkā solītā telefona apdrošināšana un nav par ko baidīties," raksta Aleksandrs.

Aleksandrs savu mobilo ierīci nopirka pērn 21. jūlijā. Pirms pirkuma uzņēmuma "Bite" mājaslapā viņš bija izlasījis, ka, pērkot jaunu telefonu, pārdevējs noformē ekrāna bezmaksas apdrošināšanu periodam no viena līdz 12 mēnešiem atkarībā no tarifu plāna. Kad bezmaksas periods beidzies, automātiski tiek pieslēgts maksas apdrošināšanas režīms par diviem eiro mēnesī. Mājaslapā ticis vēstīts, ka, telefonu pasūtot, noteikumi tiek precizēti. "Līdz pat nesenam brīdim, kad saplīsa telefona ekrāns, droši izmantoju telefonu, jo biju pārliecināts – apdrošināšana ir spēkā un man nav ko bīties par ierīces nokrišanu," vēsta Aleksandrs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!