"Omniva" apkrāpj klientu - 1
Foto: Privātais arhīvs
Aptuveni divus mēnešus Igors Demčakovs, kurš marta sākumā e-pašapkalpošanās vietnē "omniva.lv" noformēja gandrīz 8 500 eiro vērtu sūtījumu, cenšas atgūt pārvadātāju pazaudēto mantu un noskaidrot notikušā apstākļus, portālu "Delfi" informēja cietušā pārstāvis, jurists Jānis Šleiers.

Demčakovs martā grasījās doties uz pusgadu iepriekš ieplānoto velo nometni Spānijā. Četrus mēnešus pirms brauciena viņš iegādājās biļetes uz Spāniju, taču lidsabiedrībā aizmirsa noskaidrot, vai var vest arī velosipēdu. Kad viņš sazinājās ar lidostu Spānijā, izrādījās, ka šādas iespējas nav, tāpēc velo entuziasts nolēma veikt sūtījumu caur "Omniva". Iespēja apdrošināt sūtījumu mājaslapā netika piedāvāta.

Uz Spāniju vīrietis sūtīja divriteni, formu, velosipēda kasti un citus piederumus. Pēc rēķina nomaksas 84,88 eiro apmērā pie viņa ieradās "Omniva" pārstāvis, kurš pārbaudīja sūtījuma saturu un pieņēma preces. Pārsverot sūtījumu, konstatēja, ka sūtīšanai uz Spāniju svars pārsniegts par 300 gramiem. Tādēļ no sūtījuma izņēma apavus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!