misc - 4767
Foto: LETA

Pirmdien, 21. maijā, atsāksies būvdarbi uz Rīgas apvedceļa Baltezers–Saulkalne (A4) posmā no Avotiem līdz ceļa pārvadam pār dzelzceļu pie Daugavpils šosejas, portālu "Delfi" informē VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).

Remontdarbu ietvaros notiks posma segas pārbūve un atjaunos tiltu pār Mazo Juglu, klāsta LVC.

Uz tilta pār Mazo Juglu un pirms krustojuma ar autoceļu Ulbroka–Ogre (P5) satiksmi organizēs pa vienu ceļa joslu. LVC prognozē, ka satiksme šajā apvedceļa posmā būs īpaši palēnināta, tāpēc tranzīta transportam un vietējiem iedzīvotājiem derētu izmantot citus maršrutus. Remontdarbi skars arī apvedceļa A4 krustojumu ar autoceļu Ulbroka–Ogre (P5).

Satiksmes organizācijas izmaiņas:

  • Gandrīz kilometru garā apvedceļa posmā pirms tilta pār Mazo Juglu, tiltu ieskaitot, Daugavpils šosejas (A6) virzienā tiks slēgta viena josla;
  • No autoceļa Ulbroka–Ogre (P5) krustojumā ar Rīgas apvedceļu nedrīkstēs nogriezties ne pa labi, ne pa kreisi, varēs braukt tikai taisni;
  • Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers–Saulkalne) un autoceļa Ulbroka–Ogre (P5) krustojumā tiks izslēgti pastāvīgie luksofori;
  • Satiksmi būvdarbu zonā regulēs pagaidu luksofori; nepieciešamības gadījumā tiks piesaistīti satiksmes regulētāji.

Ieteicamie apbraukšanas maršruti tranzīta transportam:

  • Virzienā no Rīgas un Tallinas uz Daugavpili, Rēzekni vai Maskavu ieteicams izvēlēties autoceļu A6 Rīga–Daugavpils;
  • Virzienā no Bauskas un Viļņas uz Tallinu – caur Rīgu, sekojot informatīvām norādēm;
  • Virzienā no Daugavpils, Rēzeknes, Maskavas uz Rīgu vai Tallinu – ieteicams izvēlēties ceļu caur Rīgu;
  • Virzienā no Rīgas vai Tallinas uz Bausku vai Viļņu – caur Rīgu un pa Daugavpils šoseju (A6);
  • Vieglajam transportam un vietējiem iedzīvotājiem ieteicamais apbraukšanas maršruts Salaspils un Tallinas virzienā – caur Tīnūžiem vai Ikšķili, izmantojot valsts reģionālos autoceļus Inčukalns–Ropaži–Ikšķile (P10) un Rīga–Ērgļi (P4).

Būvdarbi uz Rīgas apvedceļa sākās pērnā gada augustā. Tos veic AS "Ceļu pārvalde". Darbu līgumcena ir 6,16 miljoni eiro (ar PVN) ar Kohēzijas fonda līdzfinansējumu. Būvdarbus plānots pabeigt vasaras beigās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!