LMT jaunais logo - 11
Foto: DELFI
Mobilo sakaru operators LMT piestāda rēķinus par vāju un dažreiz pavisam neesošu internetu mājās, portālam "rus.delfi.lv" skaidro Viktors. Lasītājs satraukts par mobilo sakaru operatora LMT negodprātīgo rīcību pret saviem klientiem.

"Es vēlos dalīties savā stāstā par to, kā vecākais mobilo sakaru operators Latvijā nevar vai nevēlas kvalitatīvi izpildīt savus tiešos pienākumus," iesāk Viktors.

Viss sākās ar to, ka Viktors, draugu mudināts, nolēma nomainīt savu mobilo sakaru operatoru uz LMT: "Ar kompāniju noslēdzu līgumu, bet vēlāk sapratu, ka mājās mana tīkla pārklājuma signāls ir ļoti vājš, dažreiz - pat pilnīgi pazudis". Pēc ilgām sarunām ar LMT darbiniekiem atklājās, ka problēma ir tajā, ka tuvākā LMT uztveršanas stacija atrodas aptuveni kilometra attālumā no Viktora mājās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!