LMT jaunais logo - 11
Foto: DELFI
Mobilo sakaru operators LMT piestāda rēķinus par vāju un dažreiz pavisam neesošu internetu mājās, portālam "rus.delfi.lv" skaidro Viktors. Lasītājs satraukts par mobilo sakaru operatora LMT negodprātīgo rīcību pret saviem klientiem.

"Es vēlos dalīties savā stāstā par to, kā vecākais mobilo sakaru operators Latvijā nevar vai nevēlas kvalitatīvi izpildīt savus tiešos pienākumus," iesāk Viktors.

Viss sākās ar to, ka Viktors, draugu mudināts, nolēma nomainīt savu mobilo sakaru operatoru uz LMT: "Ar kompāniju noslēdzu līgumu, bet vēlāk sapratu, ka mājās mana tīkla pārklājuma signāls ir ļoti vājš, dažreiz - pat pilnīgi pazudis". Pēc ilgām sarunām ar LMT darbiniekiem atklājās, ka problēma ir tajā, ka tuvākā LMT uztveršanas stacija atrodas aptuveni kilometra attālumā no Viktora mājās.

"Vēlāk man parādījās vajadzība no LMT paņemt maršrutētāju, lai pieslēgtu mājas internetu, jo, domāju, ka tas būtu daudz izdevīgāk," skaidro Viktors. Viņš atklāj, ka interneta ātrums bijis aptuveni tāds pats kā kādreiz 2001. gadā.

Foto: DELFI Aculiecinieks

Lasītājs skaidro, ka vairākas reizes zvanījis uz LMT tehniskā atbalsta centru, lai lūgtu radušos problēmu atrisināt, tomēr nekas lietas labā neticis darīts. "Pēdējo reizi ar mani personīgi sazinājās LMT pārstāvis un paskaidroja, ka man palīdzēt nevarot, jo blakus neesot nevienas signāla uztveršanas stacijas," notikušo atstāsta Viktors. Viņš atklāj, ka uz jautājumu, vai par radušos situāciju iespējams saņemt kādu atlaidi vai kompensāciju, saņemta atbilde: "Bet internets taču jums ir. Jūsu sūdzība ir fiksēta".

Viktors papildina, ka 2016. gadā no LMT pasūtījis tieši tādu pašu maršrutētāju un viss esot bijis kārtībā. Vīrietis ir neizpratnē, kāpēc signālu uztveršanas stacija, kas atradusies netālu no viņa mājas, bija jālikvidē.

"Delfi" lasītājs uzskata, ka lielākā krāpšana no LMT puses esot rēķinu izsniegšana, jo mobilo sakaru operatora saistības netiekot izpildītas. Viktors uzsver, ka nedzīvo attālā ciemā, bet gan tuvu Rīgas centram, Vaidelotes ielā.

"Vispārīgi šādas situācijas raksturojot, jānorāda, ka dažādās vietās tīkla pārklājuma signāls var būt mainīgs. Lai gan lielākoties tas ir atrisināms jautājums, piemēram, papildus izmantojot ārējās antenas, ne vienmēr tas dod vēlamo rezultātu," portālu "rus.delfi.lv" informē LMT preses sekretāre Elīna Lidere. Viņa papildina, ka klients vienmēr var izvērtēt pakalpojumu atbilstību savām vajadzībām un izvēlēties sev piemērotāko pakalpojumu sniedzēju.

Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu - dāvanu karti “Galactico” 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet reportāžu iesniegšanai paredzēto formu! Darbdienās no plkst. 10.00 līdz 14.00 varat arī ziņot par nebūšanām, novērojumiem, ierosinājumiem, zvanot pa “Delfi Aculiecinieka” tālruni nr. 67784066!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!