Jau vairākus gadus pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme" un pašvaldība lepni stāsta par plāniem ieviest pilsētā ūdeņraža sabiedrisko transportu. Ar ūdeņradi darbināmajiem trolejbusiem jau pērn rudenī vajadzēja kļūt par Rīgas kā inovāciju pilsētas simbolu, taču tas tā arī nenotika, svētdienas vakarā vēsta TV3 raidījums "Nekā personīga".
Pērn novembrī uz Rīgu atveda pirmo miljons eiro vērto trolejbusu, taču līdz šim tas no depo joprojām nav izbraucis. 16 miljonus vērtais projekts ir iestrēdzis. To solīja pabeigt pavasarī, tad vasarā, tagad jau trolejbusu parādīšanos ielās sola tikai rudenī. Projektu kavējot tehniskas ķibeles. Var izrādīties, ka vēl pamatīgāk ūdeņraža trolejbusu projektu nobremzēs nesakārtoti likumi, ieskicē TV.
Sabiedriskais transports ir partijas "Saskaņa" vadītās Rīgas domes lepnums. Pilsētas vadība rūpējas, lai rīdziniekus pārvadātu jaunākie un modernākie tramvaji, trolejbusi un autobusi. Ik gadus tam no pilsētas budžeta atvēlot vairāk nekā simts miljonus eiro. Tagad izaicinājums ir pāriešana uz videi nekaitīgiem trolejbusiem un autobusiem.