-001
Foto: DELFI
Politikā sociālie mediji ir kļuvuši par daudz aktuālāku vietni, kur uzrunāt vēlētājus, un vairs tikai nedaudzi politiskie spēki kā savu prioritāti priekšvēlēšanu kampaņas īstenošanā min tradicionālos medijus. Cilvēks kampaņai ir palicis daudz tuvāks, un lielākoties partijas un to apvienības fokusējas uz daudz tiešāku komunikāciju – aci pret aci ar savu vēlētāju vai vismaz pastarpināti caur sociālo tīklu platformām. Par naudu politiķi runā nelabprāt, taču no tiem, kas aptuvenās izmaksas atklājuši, var secināt, ka "vēlētāju medībām" tērēs līdz 100 000 eiro un daži – pat vairāk.

9. jūnijā oficiāli sākās priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms rudenī gaidāmajām Saeimas vēlēšanām. Līdz ar to spēkā stājās dažādi aģitācijas ierobežojumi politiķiem, kā arī reklāmas tēriņus sāka uzskaitīt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs. Šogad politisko partiju limits reklāmām ir nedaudz virs 533 tūkstošiem eiro.

Portāls "Delfi" vērsās pie visām partijām, kuru atbalsts sabiedrībā saskaņā ar publiski pieejamiem socioloģisko aptauju datiem pēdējā laikā vismaz vienā mēnesī pārsniedzis 1%, lai uzzinātu, kā politiķi medīs vēlētāju balsis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!