Uz grants ceļiem tiek veikta divkārtu virsmas apstrāde, kad grants seguma vietā ceļš iegūst melnu segumu, kas līdzinās asfaltam. Ar šādu metodi uzlabotais ceļa segums atšķirībā no grants seguma ir komfortabls braukšanai un neput. Tāpat šādiem ceļu posmiem nav nepieciešams veikt greiderēšanu.
LVC gan norāda, ka ceļi ar divkārtu virsmas apstrādes segumu nav tik nestspējīgi kā asfalta ceļi, tāpēc tos var sabojāt pārkrautais smagais transports vai pārgalvīga manevrēšana un driftēšana.
Šogad valsts autoceļu tīklā ir plānoti pēdējo 25 gadu laikā vērienīgākie vietējo autoceļu remontdarbi. Šiem mērķiem no valsts budžeta ir novirzīti vairāk nekā 30 miljoni eiro. Par šiem līdzekļiem plānots sakārtot 411 kilometrus ceļu 97 valsts vietējo autoceļu posmos, pārsvarā ar grants segumu.
Kopumā tiks pārbūvēti 10 kilometri grants seguma par asfalta segumu, asfalta segums būs atjaunots 57 kilometros ceļu, dubultā virsmas apstrāde tiks veikta 141 kilometrā ceļu, bet grants segums atjaunots 204 kilometros vietējo autoceļu.