iphone 8
Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI
Sergeja jūnijā "Bite" salonā iegādāto "iPhone 8 Plus" tai pat dienā atzina par brāķi. Tūkstoš eiro dārgais telefons trīs reizes pabijis garantijas remontā, taču tā skaņas funkcija joprojām nedarbojas. "Bite" kategoriski atsakās mainīt telefonu un uzstāj, ka rīkojas saskaņā ar preces ražotāja noteikto, vēsta portāls "rus.delfi.lv".

"Delfi" lasītāja likstas sākās 15. jūnijā, kad salonā "Bite" viņš iegādājās telefonu "iPhone Plus" kā dāvanu savai meitenei dzimšanas dienā. "Atverot kārbiņu, viss pirmajā acu uzmetienā izskatījās lieliski līdz mirklim, kad telefonā ieslēdzām skaņu. Atskaņojot mūziku, melodijas, kā arī zvanot, skaļrunis čerkstēja. Tik ļoti, ka neko nebija iespējams dzirdēt," stāsta Sergejs, piebilstot, ka par telefonu bija samaksājis 960 eiro, tādēļ jo sevišķi jutās pārsteigts.

Sergejs ar draudzeni tai pat dienā telefonu nogādāja atpakaļ "Bite" salonā tirdzniecības centrā "Spice", Rīgā. Konsultanti nosūtījuši Sergeju uz "Apple" autorizēto veikalu "Capital" ierīces pārbaudei, lai noskaidrotu, vai nav brāķis, jo tādā gadījumā telefons būs jānodod garantijas remontā. "Izrādījās, ka ir brāķis. Telefonu uzreiz nodevām remonta servisā "MTTC", un tur mums pateica, ka jāgaida divas nedēļas. Tomēr, cik es pats zinu, un arī paziņas teikuši līdzīgi, ka "iPhone" telefonus neremontē, bet uzreiz apmaina. Turklāt telefons bija pilnībā jauns, no iepakojuma," pārdomās dalās pircējs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!