Delfi foto misc. - 61664
Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Pēc partiju Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB) iesniegtajiem datiem, līdz aizvadītās darba nedēļas beigām pēc tēriņiem reklāmām sociālajos tīklos – "Facebook", "Youtube" un "Instagram", kā arī internetā, līderes bijušas "KPV LV", "Saskaņa" un "Par", vēsta TV3 raidījums "Nekā personīga".

Šīm partijām seko "Progresīvie", "Latvijas krievu savienība" (LKS), "Jaunā konservatīvā partija" (JKP), "Reģionu apvienība" (RA), Nacionālā apvienība (NA), "Jaunā vienotība" (JV) un Zaļo un zemnieku savienība (ZZS).

"KPV LV" reklāmām soctīklos tērējusi 45 726 eiro un internetā – 16 100 eiro, "Saskaņa" deklarējusi 37 377 eiro, "Par" tēriņi soctīkliem bijuši 14 380 eiro, bet internetā – 2783 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!