Mainīgo laika apstākļu, gaisa temperatūras svārstību, kā arī satiksmes intensitātes rezultātā veidojas neprognozējams bedru apjoms.
Satiksmei bīstamās bedres galvenokārt veidojas uz novecojušiem autoceļu segumiem, kuru segums ir sliktā vai ļoti sliktā tehniskā stāvoklī.
Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 kvadrātmetru (~32 cm x 32 cm) un tās ir dziļākas par pieciem centimetriem.
Saņemot informāciju par satiksmei bīstamu bedri, uz "A" uzturēšanas klases autoceļiem tās tiek labotas 24 stundu laikā, "B" uzturēšanas klases autoceļiem – piecu diennakšu laikā, "C" uzturēšanas klases ceļiem – nedēļas laikā un "D" uzturēšanas klases ceļiem – divu nedēļu laikā.
LAU atgādina, ka ziemas sezonā tiek labotas tikai satiksmei bīstamās bedres, jo šādos laika apstākļos vienīgā pielietojamā metode bedru remontam ir aukstā asfalta tehnoloģija, kas ir gandrīz trīs reizes dārgāka par šķembu un bitumena emulsijas tehnoloģiju. Bedru remontu visā valsts teritorijā veic 56 ceļu uzturētāju remontbrigādes.
LAU vēsta, ka bedre tiek attīrīta un aizpildīta ar aukstā asfalta maisījumu. Laika apstākļi neietekmē aukstā maisījuma (asfalta) saķeri ar bedres virsmu un malām, un satiksmi pāri saremontētajai vietai var atjaunot uzreiz pēc remontdarbiem.
Iestājoties tehnoloģijai atbilstošiem laika apstākļiem, proti, diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs +5 grādiem pēc Celsija, ceļu uzturētāji uzsāks masveida bedru remontu ar ierastajām tehnoloģijām uz melnā seguma valsts autoceļiem.