Viņa norādīja, ka pēc būvdarbu apturēšanas, nekavējoties tika veikta konstatēto defektu apsekošana un pārvada nestspējas aprēķins, lai pārliecinātos par tā drošību. Nestspējas aprēķini bojāto balstu rīģeļiem un kolonnām liecina, ka pārvadu var noslogot ar transportlīdzekļu satiksmes slodzēm līdz 30 tonnām, tai skaitā sabiedrisko transportu.
"Pārvadam nav konstatētas un novērotas balstu nosvēršanās, nosēšanās vai citas deformācijas, kas liecinātu par pārvada vispārējās noturības pazemināšanos. Turklāt, brauktuve ir sašaurināta un atļauta kustība pa divām joslām," norāda Ahuna-Ozola.
Vienlaikus viņa informēja, ka departamenta speciālisti patlaban sadarbojas ar Būvniecības valsts kontroles biroja un Rīgas pilsētas būvvaldes atbildīgajiem speciālistiem, izstrādājot būves apsekošanas uzdevumu. Uz tā pamata sertificēts, neatkarīgs eksperts veiks pilnu tilta apsekošanu un nepieciešamos mērījumus.
Rīgas vicemērs Vadims Baraņņiks (S) uzdevis departamentam informāciju par ekspertu atzinumu izpildi un priekšlikumus turpmāk veicamajiem pasākumiem tilta drošai ekspluatācijai iesniegt līdz 15. aprīlim.
Kā ziņots, iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens (KPV LV) Rīgas domei pieprasījis veikt pilnu Augusta Deglava ielas pārvada tehnisko apsekošanu un pieņemt atbildīgus lēmumus, lai novērstu riskus cilvēku dzīvībām.
Augusta Deglava satiksmes pārvada balstu remontdarbus, atklāti iepriekš neparedzēti defekti, tāpēc būvdarbi apturēti. No 10. aprīļa uz pārvada noteikti smagā transporta pārvietošanās ierobežojumi.
Tilta ekspertīze ilgs līdz maija sākumam. Pārvada bojātie balsti tika konstatēti tikai pēc tam, kad tika demontētas zem pārvada esošās noliktavas. Iepriekš šie balsti nebija pieejami, jo kalpoja kā noliktavu starpsienas.
Pārvada pārbūvi par 4,27 miljoniem eiro veic lietuviešu uzņēmums AS "Kauno tiltai" pēc SIA "Inženierbūve" izstrādātā būvprojekta.