Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis piektdienas, 3. maija, pēcpusdienā saņēmis oficiālu atzinumu no Būvniecības valsts kontroles biroja (BVKB) par Augusta Deglava ielas pārvada izmantošanas nosacījumiem. Pamatojoties uz šo atzinumu, Valsts policijas priekšnieks piektdien pieņēmis lēmumu daļēji atjaunot transporta kustību pār Deglava ielas tiltu.
4. maijā pulksten 5 no rīta Deglava ielas satiksmes pārvads atvērts sabiedriskajam transportam, kā arī operatīvajiem transportlīdzekļiem. Ievērojot nosacījumus, transportlīdzekļiem noteikts ātruma ierobežojums līdz 20 kilometri stundā un attāluma intervāls starp transportlīdzekļiem vismaz 30 metri. Viena transportlīdzekļa kopēja masa nedrīkst pārsniegt 30 tonnas.
Pār tiltu pārvietoties joprojām ļauts gājējiem un velosipēdistiem. Tomēr, ņemot vērā izmaiņas satiksmes ierobežojumos, Valsts policija atgādina, ka gājējiem, šķērsojot tiltu, jāpārvietojas pa ietvi, kas ierīkota tilta brauktuves labajā pusē virzienā no centra.
Tāpat Valsts policijas ekipāžas joprojām atradīsies pie tilta un to uzraudzīs.
Jau ziņots, ka 25. aprīļa rītā pulksten 5 satiksmei tika slēgts Deglava ielas pārvads. Par nepieciešamību slēgt tiltu sākumā paziņoja iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens (KPV LV), taču atbilstošo lēmumu, ka tilts slēdzams līdz brīdim, kad taps skaidrs, ka satiksmes pārvads ir gana drošs, lai to ekspluatētu, pieņēma Valsts policijas priekšnieks.
Kā iepriekš informēja Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis, tilts tiks slēgts līdz brīdim, kad Rīgas dome iesniegs BVKB dokumentus, lai tas varētu pārliecināties par šī objekta drošību.
Pēc izskanējušās informācijas par atļauju pār tiltu pārvietoties sabiedriskajam un operatīvajam transportam BVKB portālu "Delfi" informēja, ka Deglava ielas tiltu pilnībā atvērt satiksmei varēs pēc bojāto konstrukciju nostiprināšanas.
Lai tas notiktu, būvdarbu veicējam būs jāizstrādā darbu veikšanas projekts, kas jāsaskaņo normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā, un jāsaņem Būvniecības valsts kontroles biroja (BVKB) atļauja nostiprināšanas darbu veikšanai.