Delfi foto misc. - 67040
Foto: Publicitātes attēli
VAS "Latvijas dzelzceļš" sadarbībā ar nodibinājumu "Iespējamā misija" otrdien atklāja jaunu izglītību veicinošu projektu ar mērķi motivēt skolēnus apgūt zinātnes, tehnoloģiju, inženierzinātnes un matemātikas profesijas.

Projekta "Latvijas dzinējspēks" atklāšanas pasākums notika Rīgas Imantas vidusskolā.

"Latvijas dzelzceļa" pārstāvji norādīja, ka kompāniju palīdzēt sagatavot nākotnes eksakto zinātņu speciālistus mudinājusi situācija Latvijas darba tirgū - disproporcija starp speciālistiem ar izglītību eksaktajās zinātnēs no vienas puses un humanitārajās un sociālajās zinātnēs - no otras. Problēmas cēloņi meklējami tajā, ka jauniešiem un bērniem jau skolas laikā trūkst motivācijas apgūt matemātiku, fiziku, ķīmiju un citus priekšmetus, jo viņi bieži neredz, kur turpmāk varēs pielietot iegūtās zināšanas.

Projekts "Latvijas dzinējspēks" ir izstrādāts, lai veicinātu skolēnu izpratni par zinātnes, tehnoloģiju, inženierzinātnes un matemātikas pielietojamību, kā arī lai iedvesmotu un motivētu apgūt šos priekšmetus. Projektā skolēni, vecāki un skolotāji no jauna tiek iepazīstināti ar eksaktajiem priekšmetiem, atklājot, ka eksakto zinātņu apgūšana neaprobežojas tikai ar ierastajām skolas mācību grāmatām, līdz ar to padarot mācīšanos daudzpusīgāku, ziņo LETA.

"Latvijas dzelzceļš" ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna "Latvijas dzelzceļš" valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitassabiedrības - "LatRailNet", kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, "LDZ Cargo", kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums "LDZ infrastruktūra", ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums "LDZ ritošā sastāva serviss", apsardzes uzņēmums "LDZ apsardze", kā arī loģistikas uzņēmums "LDZ loģistika".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!