Foto: LETA

Rīgas Centrāltirgus vadība nav ņēmusi vērā Iepirkumu un uzraudzības biroja (IUB) iebildes saistībā ar konkursu par publicitātes nodrošināšanu un apmaksātas informācijas ievietošanu medijos un slēdz mediju līgumus kopsummā par 220 000 eiro, svētdien ziņo raidījums "Nekā Personīga".

Jau aprīlī raidījums vēstīja par Rīgas Centrāltirgus izsludinātu iepirkumu, kurā pašvaldības uzņēmums bija nolēmis maksāt 200 tūkstošus eiro, lai īpaši izraudzīti mediji raidītu un rakstītu par uzņēmumu tikai labas ziņas. Iepirkumā Rīgas centrāltirgus meklēja 12 uzvarētājus - piecus radio, divas televīzijas, trīs laikrakstus un vienu žurnālu.

Iepirkumu uzraudzības konkursa noteikumos saskatīja negodīgu pretendentu izraudzīšanos un ieteica noteikumus mainīt. Tomēr tirgus vadība iebildes vērā nav ņēmusi un maija vidū konkurss noslēdzies. Par uzvarētājiem kļuvušas tieši tās radiostacijas, televīzijas un preses izdevumi, par kuru īpašu atlasi raidījums izteica bažas pirms pusotra mēneša.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!