"Aplikācijā rāda, ka jāgaida piecas minūtes, bet īstenībā taksis ierodas pēc 12," sūrojas Gints, kurš pirmdien, 4. jūnijā, izsauca taksometru "Bolt" lietotnē. Viņa taksis izsaukšanas brīdī atradies Ausekļa ielas rajonā un aplikācijā kā ierašanās laiks tika atzīmētas četras minūtes. "Nobrīnījos par ļoti īso gaidīšanas laiku, jo atrados Mūkusalas ielā. Bija dienas vidus, kad daudzviet ir saspringta satiksme," skaidro Gints.
Lai gan ierašanās laiks bija norādīts četras minūtes, Ginta taksometrs piebrauca pēc apmēram 12 minūtēm. "Ja man būtu kaut kur jāsteidzas, es par trīsreiz ilgāku laiku būtu ļoti sašutis," viņš norāda.
Uzņēmuma "Bolt" pārstāve Kristīne Šeiko portālam "Delfi" skaidro, ka vadītājam pašam nav iespējas izmainīt savu ierašanās laiku, jo to, balstoties uz attālumu, izrēķina lietotne. "Ierašanās laiku nosaka lietotnes algoritms. Tas ņem vērā satiksmes intensitāti izsaukuma brīdī, taču, ja brauciena laikā rodas neprognozēti apstākļi, piemēram, avārijas, neparedzēti sastrēgumi, tad ierašanās laiks var pieaugt," skaidro Šeiko.
Viņa skaidro, ka laika atšķirību starp lietotnē norādīto un reālo var ietekmēt vairāki faktori – satiksmes intensitāte, ceļu remonti, gaidīšana pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, luksofori un citi. "Mūsu klienti var uzticēties lietotnē norādītajam laikam, taču mēs lūdzam būt saprotošiem, ja vadītājiem gadās kāda aizķeršanās," norāda Šeiko.
Klienti var sazināties ar šoferi vai klientu servisu, ja norādītais laiks būtiski atšķiras no tā, kādam tam klientaprāt vajadzētu būt. Tāpat Šeiko norāda, ka uzņēmums strādā pie risinājumiem, lai uzlabotu lietotni, tāpēc klientu atsauksmes ir ļoti svarīgas.