Foto: LETA

Nodibinājums "Riga.lv" zīmols ir sabojāts, un līdz ar to nodibinājums jālikvidē, intervijā laikrakstam "Neatkarīgā Rīta Avīze" savu viedokli paudis Rīgas vicemērs Oļegs Burovs (GKR).

Tāpat viņš norādījis, ka, viņaprāt, jārevidē būtu arī Rīgas domes Sabiedrisko attiecību dienests.

Vaicāts, ko Burovs gribētu likvidēt vai reoganizēt, Rīgas vicemērs laikrakstam atbildēja: "Mēs visi saprotam, ka ir jāinformē cilvēki par to, kas notiek Rīgs domē, bet... Šobrīd ir pieņemts lēmums izvērtēt divu nodibinājumu darbību – Rīgas tūrisma attīstības biroju ar savu brendu "LiveRiga" un "Riga.lv". Pateikšu nediplomātiski: uzskatu, ka "Riga.lv" jālikvidē. Tas ir brends, kas šobrīd ir sabojāts. Uzskatu arī, kā jārevidē Sabiedrisko attiecību dienests."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!