Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) pirmajā pusgadā elektronisko sakaru jomā no lietotājiem saņēmusi 21 sūdzību un sniegusi 61 konsultāciju, no kurām trešdaļa bijusi par SIA "Tele2" sniegtajiem pakalpojumiem, liecina informācija SPRK mājaslapā.
Regulators ir skaidrojis un risinājis situācijas par lietotāju jautājumiem, kas bijuši par iemeslu dažāda veida rakstiskām un mutvārdu pretenzijām, tostarp papildu maksas pakalpojuma ieviešanas pamatotība, piemēram, priekšapmaksas karšu lietošanas maksa, bojātām SIM kartēm un elektronisko sakaru pakalpojuma atjaunošana vai ierobežojumiem tā saņemšanā, neizpratne par televīzijas pakalpojuma satura maiņu bez brīdināšanas, kā arī vairākkārt SPRK ir uzklausījis lietotāju sūdzības par operatoru attieksmi un klientu apkalpošanas kvalitāti.
No visām sūdzībām visvairāk jeb septiņas saņemtas par SIA "Tele2", piecas par SIA "Tet", pa trīs sūdzībām saņemts par SIA "Bite Latvija" un SIA "Latvijas mobilais telefons" (LMT), savukārt divas sūdzības saņemtas par SIA "Balticom" un viena par AS "TV Play Baltics Latvijas filiāle".
No visām sūdzībām sešas ir bijušas par līgumiem, četras par pakalpojuma kvalitāti, trīs - par tarifu piemērošanu un viena par rēķiniem. Vēl septiņas sūdzības bijušas par dažādiem iemesliem.
Arī konsultācijas visvairāk jeb 18 gadījumos sniegtas par "Tele2" sniegtajiem pakalpojumiem. Savukārt 13 konsultācijas sniegtas par "Tet", desmit - par "Bite Latvija", piecas - par SIA "Baltcom", četras - par LMT, divas par "Balticom" un vēl pa vienai par SIA "CSC Telecom", SIA "Infornet sistēmas" un SIA "Mīts". Vēl trīs konsultācijās nav norādīts pakalpojuma sniedzējs.
No visām konsultācijām 13 bijušas par līgumiem un 13 - par tarifu piemērošanu. Vēl desmit konsultācijas sniegtas par pakalpojuma kvalitāti, deviņas - par rēķiniem un viena - par paaugstinātiem tarifiem. Savukārt 15 konsultācijas sniegtas par dažādiem jautājumiem.