Atbilstoši strauji augošajām tendencēm sociālo tīklu vidē, ar nolūku veicināt preču un pakalpojumu jeb produktu reklamēšanu, aktīvi tiek izmantotas dažādas sociālo tīklu pakalpojumu iespējas, tai skaitā satura veidotāju jeb influenceru – satura veidotāju – sociālā saziņa. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs nācis klajā ar virkni ieteikumu un atgādinājumu par prasībām, kas attiecas uz preču un pakalpojumu reklamēšanu vai tai pielīdzināmu saziņu.
Liels sekotāju skaits ir ātrs un efektīvs veids kā ar it kā ikdienišķa sociālā tīkla ieraksta palīdzību sasniegt un ietekmēt lielu skaitu patērētāju, tomēr arī Satura veidotājiem ir jāievēro virkne prasību, proti, sadarbība starp ražotāju, pārdevēju, pakalpojuma sniedzēju, importētāju – satura devēju – un satura veidotāju jeb influenceri tiek veidota dažādos veidos, no kuriem tipiskākie ir:
- Reklāmas devēja un satura veidotāja starpā noslēdzot līgumu, kas paredz atlīdzību par produktu reklamēšanu;
- sūtot satura veidotājiem produktus, to paraugus, dāvanas vai organizējot dažādus pasākumus un uzaicinot tajos piedalīties satura veidotājus, pretī sagaidot jeb cerot sagaidīt, ka satura veidotājs publicēs ar attiecīgo produktu saistītu informāciju, kas piesaista patērētāju uzmanību.