VAS “Latvijas Pasts” ir nolēmis pagarināt Klientu centra darbalaiku – darbadienās tas strādās divas stundas ilgāk, atbildes uz klientu jautājumiem tiks sniegtas arī sestdienās, portālu “Delfi” informēja “Latvijas Pastā”.
Pārņemot visu pasta nodaļu klientu apkalpošanu vienuviet, “Latvijas Pasts” cer nodrošināt identiskus apkalpošanas standartus, klientu problēmu un jautājumu apzināšanu, kā arī to analīzi un uzskaiti.
“Klientu centra darbalaika pielāgošana ilgāk strādājošo pasta nodaļu darbalaikam ir vēl viens solis komunikācijas uzlabošanā ar klientiem. Turpinot klientu apkalpošanas modernizāciju un saziņas dažādošanu, Klientu centru plānojam aprīkot arī ar virtuālajiem asistentiem,” norāda Klientu centra vadītājs Kārlis Udrass.
Pasta nodaļu ienākošo zvanu pakāpenisku pārņemšanu Klientu centrs uzsāka 2018. gada nogalē, un šobrīd centralizēta attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 377 pilna spektra pasta nodaļās.
"Delfi" jau vēstīja, ka "Latvijas Pasta" apgrozījums 2018. gadā bija 89,11 miljoni eiro, kas ir par 17,9% vairāk nekā 2017. gadā. Savukārt kompānijas peļņa pieauga par 2,011 miljoniem eiro, jeb 18,7%.
"Latvijas Pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas Pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.