VAS “Latvijas Pasts” ir nolēmis pagarināt Klientu centra darbalaiku – darbadienās tas strādās divas stundas ilgāk, atbildes uz klientu jautājumiem tiks sniegtas arī sestdienās, portālu “Delfi” informēja “Latvijas Pastā”.
Pārņemot visu pasta nodaļu klientu apkalpošanu vienuviet, “Latvijas Pasts” cer nodrošināt identiskus apkalpošanas standartus, klientu problēmu un jautājumu apzināšanu, kā arī to analīzi un uzskaiti.
“Klientu centra darbalaika pielāgošana ilgāk strādājošo pasta nodaļu darbalaikam ir vēl viens solis komunikācijas uzlabošanā ar klientiem. Turpinot klientu apkalpošanas modernizāciju un saziņas dažādošanu, Klientu centru plānojam aprīkot arī ar virtuālajiem asistentiem,” norāda Klientu centra vadītājs Kārlis Udrass.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit