Par mediju politiku atbildīgā Kultūras ministrija (KM) pirmdien, tiekoties un diskutējot ar nozares organizāciju pārstāvjiem, vienojās par pamatvirzieniem, kuros darbs pie stipras, daudzveidīgas, profesionālas, caurskatāmas, ilgtspējīgas un stabilas mediju vides nodrošināšanas ciešā sadarbībā turpināms, portālu "Delfi" informēja ministrijā.
Starp tiem ir finansējuma palielinājums mediju nozarei – gan sabiedriskajiem, gan komercmedijiem – lai būtu iespējams nodrošināt mediju vides daudzveidību un kvalitatīva, sabiedriski nozīmīga satura veidošanu, kā arī sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus, lai novērstu valsts budžeta atbalstīto plašsaziņas līdzekļu konkurenci ar komercmedijiem reklāmas tirgū, un atbalsta sistēmas maiņa abonētās preses piegāžu nodrošināšanai.
KM ar nozari ir kopīgs redzējums arī attiecībā uz virkni izmaiņu, kas veicami normatīvajos aktos, lai novērstu ieņēmumu no reklāmas aizplūšanu uz ārvalstīs reģistrētiem plašsaziņas līdzekļiem, nodrošinātu tehnoloģiski neitrālu un līdzsvarotu reklāmas regulējumu radio, televīzijā un interneta medijos, ieviestu t.s. digitālo nodokli, ieņēmumi no kura nonāktu pie medijiem – vietējā satura veidotājiem, kā arī izskatīt iespēju par Latvijā un ārvalstīs reģistrētu pakalpojumu pēc pieprasījuma sniedzēju iemaksām Eiropas darbu veidošanai, tostarp nosakot tiešu ieguldījumu saturā un iemaksām valsts fondos.