Ceturtdien, 16. janvārī, Rīgas domes priekšsēdētājs Oļegs Burovs (GKR) ar citiem pašvaldības pārstāvjiem apmeklējis Brasas pārvadu un ar būvniekiem pārrunājis nākamos būvniecības etapus. RD informē, ka būvdarbi uz Brasas pārvada tiks organizēti pa posmiem. Jau marta beigās sāks tramvaja sliežu pārnešanu uz pārvada ārmalu, un tad tas tiks sagatavots nākamajam būvniecības etapam – vienas brauktuves puses demontāžai garenvirzienā un balstu stiprināšanai.
"Šobrīd visas domstarpības ar būvniekiem ir atrisinātas un mēs esam gatavi turpināt darbus. Jau tuvākajā laikā sāksies stiprināšanas darbi, un jau vasarā sāks jaunā tilta būvniecību. Darbu laikā uz tilta novietosim speciālas monitoringa iekārtas, kas fiksēs, vai neparādās plaisas. Visi darbi norit pēc grafika, un divu gadu laikā mēs šeit redzēsim objektu, kas darbosies ilgtermiņā un būs ērts visiem satiksmes dalībniekiem," pārliecināts ir Burovs.
Plānots, ka pēc pārvada pārbūves un modernizācijas darbiem, tiks izbūvēta ērti lietojama un droša veloinfrastruktūra, nodrošināta vides pieejamība gājējiem, savukārt zemās grīdas tramvaji kursēs pārvada vienā pusē, bet satiksme tiks organizēta pa otru pārvada pusi garenvirzienā.
Jau ziņots, ka pērnajā decembrī RD Satiksmes departaments sāka tirgus izpēti ar mērķi noskaidrot papildu darbu, tostarp tramvaja sliežu pārcelšanas uz pārvada ārējo malu un objekta sagatavošanas ziemas sezonai, izmaksas. Tirgus izpēte notikusi trīs reizes, jo nebija pārliecības un nevarēja objektīvi noteikt, vai iesniegtās vienību cenas bija atbilstošas.
Tirgus izpētes rezultātā panākta vienošanās ar esošo būvnieku AS "Kauno tiltai" par būvdarbu turpināšanu, ņemot vērā iesniegto zemāko cenu.
Brasas pārvads pār dzelzceļu uzbūvēts un nodots ekspluatācijā 1959. gadā, tā kopējais garums ir 116 metri. Brasas pārvada kopējās pārbūves darbu izmaksas ir 10,8 miljoni eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN).