Aizvadītajā gadā Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) Patērētāju strīdu risināšanas komisijā (komisija) patērētāji iesnieguši 176 iesniegumus, iebilstot pret iegādāto preču vai pakalpojumu kvalitāti, kas ir par 58 iesniegumiem vairāk nekā 2018. gadā, portāls "Delfi" uzzināja PTAC.
Komisija ir ārpustiesas strīdu risināšanas mehānisms, kas izveidots, lai patērētājiem būtu iespēja savu strīdu ar pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju risināt bez maksas, ātrāk, efektīvāk salīdzinājumā strīda izskatīšanu tiesā. Kaut arī komisijas lēmumiem ir tikai rekomendējošs raksturs, ja komersanti lēmumu neizpilda 30 dienu laikā, tie tiek ievietoti PTAC mājaslapā publicētajā "melnajā sarakstā".
2019. gadā komisija tika sasaukta tādās jomās kā mobilie telefoni, datortehnika, distances līgumi, apavi, tekstilizstrādājumi, auto tirdzniecība un autoremonts, avio pakalpojumi, tūrisms, telekomunikācijas, elektroniskie sakari, kokapstrāde un mēbeles, optika un optometrija, koferi, somas, kažokādas (tai skaitā šūšana un labošana), logi un durvis (tai skaitā montāža), būvizstrādājumi un jumiķa pakalpojumi, finanšu pakalpojumi, sadzīves tehnika, būvniecības pakalpojumi, dažāda dārza tehnika, juridiskie pakalpojumi un kokrūpniecības produkti.