Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (VUGD) svētdienas, 29. marta, rītā turpina gruzdošo vietu dzēšanu ugunsgrēkā atkritumu pieņemšanas laukumā Tukumā, portāls "Delfi" uzzināja VUGD.
Jau ziņots, ka sestdienas, 28. marta, pēcpusdienā atkritumu pieņemšanas punktā Tukumā izcēlies paaugstinātas bīstamības ugunsgrēks. Uguns no degošajiem atkritumiem pārmetās arī uz blakus esošo angāru, notikuma vietā degot arī kūdrai.
Pulksten 20.15 degšanu angārā, kur dega atkritumi 15 kvadrātmetru platībā, ugunsdzēsējiem izdevās likvidēt, bet turpinājās laukumā esošo atkritumu dzēšana. Tobrīd VUGD lēsa, ka aptuvenā degšanas platība ir 2000 kvadrātmetru, kas ir apmēram 200 tonnas.
Pulksten 23.14 uguns izplatīšanos ugunsdzēsējiem izdevās ierobežot un panākt ugunsgrēka lokalizāciju, taču dzēšanas darbi turpinājās.
Svētdienas rītā, pulksten 7.50, atklātas degšanas laukumā vairs nav, informē VUGD. Atsevišķās vietās turpinās gruzdošo vietu dzēšana.
Ar uzņēmums traktortehnikas palīdzību atkritumu krāvumi tiek jaukti un dzēsti, skaidro ugunsdzēsēji.
VUGD jau iepriekš lūdza iedzīvotājus nepulcēties un netuvoties notikuma vietai, lai degošo atkritumu dūmi neapdraudētu dzīvību un veselību, tāpat iedzīvotājiem lūgts nevērt vaļā logus.
SIA "Atkritumu apsaimniekošanas sabiedrība "Piejūra"" uzņēmuma valdes loceklis Ēriks Zaporožecs iepriekš aģentūrai LETA stāstīja, ka ugunsnelaime, iespējams, izcēlusies no sausās zāles, kura dedzināta uzņēmumam blakus esošajā privātajā teritorijā.
"Ir liecinieki, kuri redzējuši, kā blakus mūsu uzņēmuma teritorijai sestdien privātpersonas dedzinājušas kūlu. Valsts policija patlaban strādā notikuma vietā un izmeklēs ugunsgrēka cēloņus," sacīja Zaporožecs.
Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Atkritumu apsaimniekošanas sabiedrība "Piejūra"" apgrozījums 2018.gadā bija 2 799 373 eiro un uzņēmums strādāja ar 390 087 eiro zaudējumiem. Finanšu rādītāji par pagājušo gadu vēl nav pieejami.
Uzņēmuma kapitāldaļu turētāji ir Jūrmalas pilsētas dome, Talsu novada pašvaldība, Tukuma novada dome, Kandavas novada dome, Engures novada dome un vēl četri dalībnieki.